یك فرمانده ارشد آمریكایی كشورش را در جنگ افغانستان سردرگم و بی هدف دانست
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روزنامه نیویورك تایمز؛ سرهنگ دانیل دیویس افسر ارشد ارتش آمریكا، با اذعان به سردرگمی واشنگتن در افغانستان، كاخ سفید را به گمراه كردن شهروندان آمریكایی درباره آنچه باید در رابطه با جنگ بدانند، متهم كرده است.

بر اساس این گزارش، دیویس پس از گذراندن یك سال در افغانستان، رسما از خوشبینی نسبت به آینده جنگ در این كشور خودداری كرده و تصویری غم‎انگیز را از ماموریت آمریكا در افغانستان ترسیم كرد.

این سرهنگ آمریكایی در مقاله‌‌ای كه در 'مجله نیروهای مسلح' ( Armed Forces Journal) به چاپ رسیده، نوشت: 'چیزی كه من دیدم هیچ شباهتی با اظهارات خوش‌بینانه رسمی مقام‌های نظامی آمریكا درباره شرایط جاری نداشته است.'

وی همچنین مقام‌های مافوق خود را به پنهان كردن حقیقت و سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌های هولناك جنگی كه به لحاظ روحی بر نیروهای خارجی اثر می‌گذارد، متهم كرده است.

دیویس در مقاله خود تاكید كرده است كه وی در عوض، شاهد ناكامی سیاستمداران كشورش در افغانستان در تمامی سطوح بوده است.

وی در همین خصوص تصریح كرد: 'چند نفر دیگر به خاطر حمایت از ماموریتی ناموفق كه بیش از هفت سال در پس مجموعه‌ای از خوشبینی های غیرواقعی رهبران نظامی آمریكا در افغانستان قرار دارد، باید جان خود را از دست بدهند'؟

وی افزود، مقام‌های افغان از خدمت به مردم ناتوان هستند و شبه‌نظامیان كنترل مناطق گسترده‌ای از افغانستان را در اختیار دارند.

**2351** 3404





:: برچسب‌ها: اسپانیا , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: